Problem z klientem poczty IMAP

Cześć,

od ~2 dni nie mogę pobrać po IMAP wiadomości email ze skrzynki uniwersyteckiej. Hasło było zapisane w kliencie i się nie zmieniło w między czasie, więc problemy z hasłem można wykluczyć. Użyłem dwóch różnych klientów (thunerbird i evolution) i na obu występuje problem. Dostałem informację, że istnieje co najmniej jedna osoba różna ode mnie, która ma podobny problem tylko z klientem mutt. W związku z tym mam pytania:

  • czy jest ktoś jeszcze komu przestał działać klient pocztowy po IMAP?
  • czy jest ktoś komu aktualnie działa klient pocztowy po IMAP bez problemów?

Pozdrawiam,
Kuba Nowak

Otrzymałem odpowiedź od działu IT. Okazuje się, że Microsoft zakończył wsparcie dla podstawowej metody uwierzytelniania. Podczas konfiguracji klienta IMAP trzeba wybrać uwierzytelnianie “OAuth2” lub wykorzystać protokół Exchange.

1 polubienie