W związku z tym, że na ostatnich zajęciach okazało się, że sposób dowodzenia na przykład zupełności zbioru spójników nie jest taki, jakiego mogliby się spodziewać niektórzy prowadzący, postanowiłem zrobić mały research i dowiedzieć się, w czym właściwie tkwi problem. Zdobyłem trochę informacji z różnych źródeł i zmieniłem je w notkę, którą wrzucam. Opisuję tam między innymi czemu problem istnieje, którego sposobu powinniście używać, a także zrobiłem dwa dość mocno sformalizowane dowody, byście mogli zobaczyć przykład zarówno jednego jak i drugiego sposobu dowodzenia. Oczywiście, zachęcam do uzupełniania/poprawiania mnie jeśli w którychś miejscach czegoś zabrakło, bądź gdzieś popełniłem błąd, a także do zadawania pytań, jeśli coś jest niejasne.
Notka jest chyba za długa by w całości wrzucić ją tutaj, zamieszczam ją więc w postaci pliku pdf.
notka.pdf (113,5 KB)