Informatyka na UWr czy PWr

Cześć,

wyniki matury już wkrótce, a ja wciąż nie mogę się zdecydować, gdzie iść na studia. Jestem dobrym uczniem z przeciętnego wrocławskiego liceum, dobrze sobie radzę z informatyką i matematyką, ale wolę studiować informatykę gdyż jest dla mnie ciekawsza i daje lepsze perspektywy.

Rozważam trzy kierunki:
Informatykę na WE Politechniki
Informatykę na WPPT Politechniki
Informatykę na Uniwersytecie

Jest jeszcze informatyka na WIZ ale podobno nie jest nic warta i daje tylko papierek, a ja bym się chciał faktycznie czegoś nauczyć.

Czy możecie mi powiedzieć, czym się one od siebie różnią? Który kierunek najlepiej przygotuje mnie do pracy, a na którym studiowanie będzie najfajniejsze?

WE to nie ta liga. Obrażasz WPPT i UWr stawiając je w jednej linii z WE :joy:

A co do WPPT i UWr: jako że pytasz na forum II UWr, to chyba Cię nie zdziwi, że najbardziej polecam właśnie UWr. Dlaczego?

  1. Bardzo swobodny wybór przedmiotów. Mamy tylko kilka przedmiotów obowiązkowych, a resztę wybierasz sam. Z tym, że zazwyczaj wiadomo, czy dany przedmiot jest fajny, jak jest trudny, czy jest wartościowy, więc raczej ciężko jest podjąć złe decyzje. (Chyba, że będziesz brał tylko przedmioty pokroju ‘kurs języka XXX’, wtedy będzie trochę jak na WE/WIZ.)
  2. Bardzo prostudenckie podejście wykładowców / ćwiczeniowców. Jak czegoś nie rozumiesz i zapytasz o to prowadzącego, to prawie na pewno Ci to wytłumaczy. Nie oznacza to jednak, że jest łatwo, bo nauki jest raczej sporo.